Bye bye Freiburg!

Nu har det blivit dags att säga hej då till Freiburg, och hej hej till nya äventyr!
Det är med blandade känslor jag lämnar denna underbart vackra stad i Tyskland sydvästra hörn, som under de senaste 14 månaderna har kommit att bli mitt hem. Min resa till Freiburg har gjort mig rikare på erfarenheter både vad gäller språk och arbete och jag känner att jag även har utvecklats som person. Här har jag skaffat minnen och vänner för livet <3  Jag kommer att sakna er alla otroligt mycket och ni kan vara säkra på att jag kommer tillbaka och hälsar på! :D
 
Det ska samtidigt bli helt underbart att få komma hem och träffa familjen igen <3 Har saknat er massor och längtar efter er! En tur till vackra Tänndalen kommer att bli helt toppen!
 
[Jetzt ist Zeit für neue Abenteuer! Es ist mit gemischten Gefühlen, dass ich diese wunderschöne Stadt in der südwestlichen Ecke von Deutschland verlasse. Seit 14 Monate ist Freiburg mein neues Zuhause, hier habe ich viele Freunde gefunden und unvergessliche Augenblicke gehabt. Meine Reise nach Freiburg hat mir neue Erfahrungen, sowohl sprachliche als auch berufliche gebracht und ich bin so froh dass ich die gemacht habe! Ich habe euch alle sau lieb und werde euch sehr sehr vermissen <3 Aber iht könnt sicher sein ich komme mal wieder! Es ist nicht Tschüss, sondern bis bald ;)
 
Ich freue mich aber auch wieder nach Schweden und meiner Familie zu gehen <3 Habe euch sau sau ehr vermisst! Eine Woche in Tänndalen mit euch wird superschön werden! <3]
 
Freiburg <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0