Schweden!

Efter ett par veckors Stillestand här på bloggen tänkte jag nu skriva några rader. Har kommit av mig lite och varit väldigt dålig på att uppdatera, men det som hänt de senste veckorna, kort sammanfattat:
Har skrivit ytterligare två tentor, jobbat, druckit öl, varit förkyld, hållit mig borta från sötsaker (i tre veckor!), anmält mig till Tyska C här i Freiburg (nästa termin kommer alltså också att spenderas här ;) ), haft avslutningsfest med klassen, brunchat och umgåtts med underbara vänner!
 
 
Gör mig nu redo för en resa hem till Sverige! Tar ett stopp i Frankfurt och hälsar på Sarah ett par dagar, innan jag beger mig längre norrut. Ska bli så otroligt roligt att komma hem och träffa alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0