Firenze!

Är incheckad på det hittills absolut bästa hostlet!! Rent, fräscht och stort. Balkong och pool känns riktigt lyxigt! :) värmen är som lite lättare att stå ut med när man kan svalka sig!
Dagarna i Florens kommer definitivt att spenderas vid poolen! Sightseeing får bli på kvällen när det är lite svalare :)

Har lite svårt att fatta att jag varit borta i 19 dagar nu! Lund och Köpenhamn känns som en hel evighet sedan.. Och då återstår nu 11 dagar av resan! :D
Kommer nog inte riktigt att inse vilket äventyr jag är ute på förrän jag är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: erika walker

Det är så kul att följa resan på bloggen och vad lyxigt med en pool. Jag tyckte verkligen synd om er i Rom å den hettan. Ha en fortsatt bra resa . Midsommar kram från hela familjen !

PS! Tack för vykortet fr Paris :-)

2012-06-21 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0