Spa och nattvakt

Gårdagen bjöd på en underbart mysig förmiddag med Spa på Södra Berget! Jag tog mig en powerwalk upp i regnet, rätt skönt faktiskt!
Det var iallafall jag, Lisa, mamma, farmor och fastrarna i släkten som var inbokade. Supermysigt! Varma pooler (och kalla!), bastu, bubbelpool och chill. Vi åt en god buffelunch innan det var dags att bege sig hemåt.

För min del väntade jobb 18-02, hade tänkt dra på gymet innan men kände inte för att bli ofräsch och duscha igen efter allt spa-ande så slängde mig på sofffan istället ;)
Kvällan flöt på rätt lugnt, men var nog så less vid ett-tiden! Ändå slapp jag de värsa kunderna som kommer längre fram på morgontimmarna.
Vi hade faktist riktigt roligt surrade och skojade mellan samtalen (tur att det var lugnt tempo säger jag!)

Har lyckats hålla mig kvar i sängen fram tills nu (go mig!!), ska äta lite frukost sen blir det lite gym, handling och städning i lägenheten (about time!).

Kanske till och med jag ska se VM matchen ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0