Cant sleep...

Vaknade ganska precis 03:25, kunde trots tappra försök inte somna om. 04:06 gav jag upp och sitter nu här framför datorn med en kopp kaffe och pysslar lite.
Ska ha en presentation om min tid på Nya Zeeland nu på Tisdag. Leif Thorsson (min tyskalärare) frågade om jag hade lust att kika förbi på skolan på deras Engelskatimme och prata lite, why not tyckte jag (gillar ju att prata :P). Blir en liten Power Point med bilder och lite snabbt fakta (mina Power Point skils är ju inte de bästa, men det får duga!), finns ju dock så mycket att berätta att jag inte vet vad jag ska ta med och inte! Blir nog roligt, hoppas på elever som faktiskt är intresserade... :P



Idag står jobb på schemat, börjar klockan 7. Efter det blir det en sväng på Friskis, sen kaffe med Ylva på stan.
En eventuell plan är att gå ut en sväng ikväll, om det blir av eller inte återstår att se! :)

Nej nu ska jag inta lite frukost och gå en morgonprommis! (tänk vad mycket man kan hinna med innan klockan 6, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0