Är det fest eller?

Söndag och Walker är på riktigt chill-humör. Det bör utnyttjas och därför tänker jag inte göra så mycket idag, till och med min och Carros inplanerade Knaust-frukost fick bli en annan dag, ingen av oss orkade riktigt kliva upp...!

Helgen har iallafall bjudit på mycket trevligheter! Fredagen blev toppen, god middag hos mig med Matilda, Yva och Nina :) Styrde sedan stegen mot Olearys för en drink och hamnade till sist på Allstar där vi dansade järnet!
Matilda hittade också hem till slut ;)

Lördag bjöd på en liten tur på stan, mötte upp syster en sväng och inhandlade ett par fina shorts och lite annat nödvändigt. Slängde ihop en liten plock-middag i väntan på Carro, vi hängde hos mig och bytte frisyrer, kollade på Håkan Hellström (som faktiskt är rätt bra ändå ;) och själv bytte jag kläder 15 tusen gånger innan jag hittade något vettigt. Joinade en förfest hemma hos min granne Simon, riktigt trevligt! Ut på stan sen där vi mötte upp Björn och drog på Allstar, chillade och tog en drink och hade riktigt skoj! :)
Min kväll slutade lite oväntat och knepigt, men överlag en mycket lyckad utgång...

Det gör vi om och så blir det ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0