Midsommar

Yes, det började just regna så allt är i sin ordning :P Själv ska jag spendera midsommarafton på jobbet, så för min del spelar det inte så stor roll, hade varit värre att parka sig framför en dator om det va strålande sol!
http://publishme.se/193741/entries/article/129310179/
Igår firade farmor och farfar 50 år som gifta! Hela släkten samlades och det bjöds på god mat, skratt, sång och dans ;) Var så roligt att vi alla var samlade! :)

Syster har massa fina bilder!



Jag, Lisa och Adam skulle egentligen stannat i Albybyn tills idag, men vi bestämde oss för att åka tillbaks till stan igår kväll istället, just nu känns det riktigt skönt att redan vara här, nu hinner jag slappa och ta det lugnt innan jobbet. Tänkte ta en springtur runt Sidsjön men nu regnar det så jag avvaktar lite.

Syster jobbar också ikväll, så jag har bra sällskap ;) Blir nog helt okej att jobba natt, tjänar ju bra denna afton så det är ju aldrig fel ;)

Kaffedags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0