Tänndalen, the week has come to an end..

Då var hela långa veckan redan förbi! ingen mer åkning i backen på ett tag framöver... tråkigt men det har varit en underbart rolig vecka så jag känner mig supernöjd! :)

Vi tar en liten sammanfattning..  Veckan började med åkning i Funäsbacken, jag, mammsen, pappsen och broder pw. I stugan väntade mormor, Adam, Lisa, Frida och Olle, som alla stannade ett par dagar :) Härlig åkning i mitt favorit- Buskvallen!
Familjen Lindström har varit med oss hela veckan (utom Emelie som stannade några dagar), Maria och kusinerna också! Tomas, Erika, John och Karolina kom i Onsdags, Petter och Peter på Torsdags.. Så vi har varit ett stort gäng i år, det har varit superkul!!
Roliga dagar i backen, traditionell korv m bröd- lunch, eftermiddagsglass i solen, häng på altanen, bastu god mat och massor med skratt!

Min kamera låg i bilen och råkade följa med Lisa och Adam hem i måndags, så har tyvärr bara bilder från slutet av veckan, men bättre det än inget alls!






















Kommentarer
Postat av: malin

oh, härligt med tänndalen!!

2011-04-17 @ 23:54:44
URL: http://berglund.blogg.se/
Postat av: Mammi!

Idel kändisar här du!Jag vill tillbaaaaka till fjällen och tänk att jag åker dit en kortis i morgon! Vi ses något i helgen, påskkram!

2011-04-21 @ 22:54:22
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0