Slask och solsken

Ännu en mysig dag i backen! Började lite trögt med konstigt före, slaskigt och svårt att åka var det, och innan lunch var jag redan rätt så less.. När solen sedan tittade fram på eftermiddagen vände detta, och det blev helt hux flux mkt roligare att åka... tror jag har fått in tekniken nu när det gäller åkning i slaskväder ;)

Årets första glass åts i solen (Magnum Classic för mig, kan inte gå fel!)! Efter det ett par sista åk innan det bar av hem där chill på altanen hos familjen Lindström väntade! Cider i solen, kan aldrig heller gå fel! :)
Nu lagas det gulasch för fulla muggar, kvällen bjuder på spel och vin i stuga 8 :D





bilderna har jag knyckt från Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0