Turkiet - strandbesök & båttur

Dagarna i Turkiet flyter ihop rätt så rejält, och jag har ju inte direkt skrivit ned något, så jag kommer att blanda händelserna under veckan lite hej vilt..  och med mycket bilder.


Jag, Carro purjolök, Lisa & Adam nere vid strandpromenaden


Prommis nere vid båthamnen


Adam & Lisa


Carro på beachen


Hamnen, strax innan båtäventyret började!






Röda tornet och muren som går ända upp till borgen


Carro tackar gud för cola och solsken


Boat-trip!!


Bad från båten


Badstopp på princess beach


Caves


Me and sis, safe and sound back at the harbour


Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag vill också till solen! Just ja det ska jag ju snart med mamsen. Härliga bilder och ni verkar haft det supermysigt! Kram kram

2010-09-13 @ 18:51:55
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0