One missed city...

Jag vaknar... saknar Wellington.

Saknar kaffekulturen. saknar staden. saknar det aktiva liv jag hade, vilket leder till att jag: saknar att kunna äta hur mycket choklad jag vill utan att det gör ngt. :P saknar mina underbara Lördagar med massa me-time. saknar söndagarna med frukt och grönsaksmarknad (jag vet, mina hobbies är inte normala). saknar Bordeaux Bakery (trodde aldrig jag skulle se den dagen). saknar dialekten, människorna, mollys... äventyr..!

Något jag dock inte saknar är att vara så extremt långt borta från alla nära och kära!! :)
All above går att ersätta med annat... jag är trots allt glad att jag är hemma i Sverige igen.

Men kanske är det dags för ett nytt adventure snart? hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0