Ginger bread!!

Förfest hos Ellen, mycket lyckad sådan med trevligt folk, vin och hot shots, hihi. Kvällen fortsatte sedan på Irish, sedan vidare till All Star. Det kan aldrig gå fel. Har alltid kul när jag är på Allstar! :)
Helt enkelt en mycket lyckad kväll, mådde dock som jag förtjänade hela dagen igår, Glad är jag dock att jag inte mådde lika sämst som Adam Snith :P

Gårdagen bjöd på mumsig middag här hemma i Albybyn, med (nästan) hela tjocka släkten på besök, trevligt trevligt! Kvällen avslutades med gamla inspelade Disney-dags avsnitt, oj så jag skrattade... !

Idag ska det tydligen bakas både lussebullar och pepparkakor, på syster Lisas order. Har aldrig varit på mindre bak-humör (varav anledning till att jag istället hamnade här), men får nog hjälpa till förr eller senare misstänker jag.

Slut på semester nu och imorrn blir det jobb som gäller.
Tror bestämt att jag kan ha nämnt i Lördags att inga av de bilder jag tog skulle läggas upp nånstans.. eller sa jag så? :P nej, här på bloggen får ett par stycken iallafall få vara med, hihi.


Produktiv Söndag?


Hot Shot, we like a lot!












Kommentarer
Postat av: Elenor

Du ska få stryk nästa gång jag träffar dig för den där snygga bilden på mig, hahaha =p

Men shit vad kul vi hade =D

2010-11-22 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0