Londonbesök i Sundsvall

Min underbara väninna Sarah har varit och hälsat på mig nu i helgen, all the way from London! Jag har visat henne runt i Sundsvall, började med en promenad runt Sidsjön i det kalla, men underbart soliga vädret (Torsdag). Blev sedan en mumsig och välförtjänt lunch på Tant Anci & Fröken Sara, lite mys på stan med syster Frida samt en trip till Birsta med Lisa.

Till middag blev det den efterlängtade julmiddag som jag planerat i flera veckor, det blev Carro, Lisa, jag och Sarah.
På menyn stod såklart klassikerna på julbordet (tyvärr inte alla men de viktigaste om du frågar mig ;)
Köttbullar, prinskorv, sill, ägg, gravad lax, julskinka, senap, rödbetssallad, knäckebröd och julmust.
Glögg, pepparkakor och lussebullar fick bli efterrätten. Blev ungefär så mycket svenskt som man kan klämma in under en kväll. Fuskade lite och tände första ljuset i adventsljusstaken med, MYS :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0