Jag är så glad

-Ikväll blir det utgång, riktigt taggad!

-I eftermiddag ska jag få träffa Lif (förvisso endast i 45 min eftersom hennes buss har ett stopp här, men ändå)

-Imorrn åker jag till Albybyn och träffar släkten!

-Ska träffa syster yster när hon slutar idag, känns som längesen vi sågs!

-Har haft en underbar vecka med äventyr i både Stockholm och Kalmar! Fått träffat Afrodita och hennes familj för första gången på evigheter och det var så roligt!!

-Har just fått besked från en underbart snäll kollega som tagit mitt pass den 26/11, vilket betyder att det blir en långhelg i El Stocolmo med Sarah Hironaka som kommer hela vägen fån London för att hälsa på!

UNDERBAR DAG DET ÄR!

Bjuder er på lite bilder från veckan som gått.


Sötast!!


Också söt!! ;)


Imponerad av Narts förmågor, tex att själv ta tuggor från ett helt äpple!


Drilon & Yllza


En drink på Söderport, Drilon är DJ


Strawberry-shot! Yum!

Stannade ju också hos faster Maria på vägen ner till Kalmar, där blev jag bjuden på underbart god middag lagad av Tomas, samt vin, ost och massa annat gott!
Fick även se kusin Axel lira innebandy, blev faktiskt lite sugen på att spela igen :P

På vägen tillbaka tog jag en kaffe med Robert, riktigt trevligt :) Fick mig också en liten guidning runt Stockholm, aldrig fel det för trots att jag varit mkt i Stockholm så kan jag inte säga att jag vet vart allting ligger i förhållande till allt :P

Nu ska jag se om det finns ngt att äta i mitt kylskåp :P (tvivlar faktsikt...)



Kommentarer
Postat av: Afrodita

Där har vi han juhh, världens vackraste bäbis...min prins..hihi



Älskar dej gumman.

2010-11-05 @ 13:27:17
Postat av: Anonym

Den sötaste prinsen ja sett ;)

2010-11-05 @ 17:06:35
URL: http://walkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0