Sista april

Ja många hade ju värsta partyhelgen då det träffade massa kändisar, drack vin och rockade loss på mittis.. Själv hade jag en mycket lugn och trevlig helg!

Fredagen började med majbrasa på holmsnäs, hur mysigt som helst! Kusiner, fastrar, farbröder, farmor och farfar var samlade! Det bjöds på lotteri ordnat av farmor, smaskigt fika, korvgrillning och såklart en gigantisk brasa!

Det blåste på rejält så jag var lite orolig ett tag att vi skulle få en alldeles för stor eld! Men vatten fanns ju runtomking så det var nog egentligen ingen fara :P
Korv grillade vi, tjuriga som vi var trots att det regnade och att elden var alldeles för het ännu (jag menar vem orkade vänta nå längre? ;)

Lite bilder.


















Lördagen blev en relaxad dag i albybyn med god omelettfrukost och middag hos farmor. Retro spelade jag, mamma och frida, men vi kom inte ens halvvägs i spelet (gäspande mamma?? nä). Who cares. kul!

En mycket underbar helg. Nu är jag tillbaka i Sundsvall för jobb och annat spännande som det bjuds på här på muskötgränd men omnejd.

Imorrn ska jag iväg och kika på en lägenhet :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för den fina bilden ;)

2010-05-05 @ 07:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0