God helg

Nu är då ännu en helg över, back to work. Känns lite trögt men vad vore annars en måndag utan den känslan ;) hihi

Har haft en mycket trevlig helg med 50-års fest på Alnö, underbart god mat och trevligt sällskap! Begav mig senare på kvällen in till stan där fest nummer två väntade. Teamkalas stod på schemat hemma hos min mentor matilda. Där infann sig många kula typer från mitt team, med vilka intressanta konversationer och diskussioner fördes (ekologiskt öl som starade dessa samtal, haha). Blev lurad att 2 st var tvillingar som inte alls var det (dom var ju inte ens lik varann vilket fick mig att tvivla från första början!)
Kvällen slutade på Stadshuset och All-Star, mycket lyckad partykväll. Traskade hem kl 4 för att få några timmars sömn sedan bar det av hem till Alybyn på en snabbvisit med en (lyckad?) bilbingo-kväll! Vann ngt gjorde jag dock såklart inte..

Nu är det jobb i veckan tills Onsdag, då bär det av till Tänndalen för att städa stugor och (hoppas jag) ha det mysigt :)

Har tabletter mot magen som jag nu testar.. Håller alla tummar för att den hjälper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0