70 års kalas och massa spring

Helgen bjöd på ett mycket trevligt kalas med släkten eftersom vår kära farmor fyllt 70 år! :) Mycket god mat och en riktigt trevlig kväll blev det! Bilderna har jag inte här men lägger ut dem vid senare tillfälle.

Söndagen bjöd på bilbingo (den sista för säsongen eftersom det inte var tillräckligt med folk! Vi som kämpade så för att få dit fler själar..), vann gjorde jag såklart INTE, och ingen annan i vår bil heller för den delen. Kanske lika bra att det inte blir nå mer? :P

Igår var det dags för det efterlängtade Vårruset, efter en kul uppvärmning med friskis och svettis bar det av mot startfältet där Peter Siepen stod beredd i den sin otroligt "fina" outfit. Oj vad trångt det var vid start, det gick knappt att ta sig någonstans! Då stod jag ändå i klungan längst fram så trodde att det skulle rulla på rätt bra, men icket. Tog mig iaf runt, min måltid på 25 minuter fixade jag också!!
Blev en liten picnic med arbetskamraterna efteråt, men kallt var det så vi slängde i oss maten och åkte sedan hemover.

Väl hemma upptäckte jag att det var första deltävlingen inför Eurovision, så jag fastnade framför den.. Oj oj säger jag. Den ena utstyrseln var värre än den andra! (Peter Siepen kan ju slänga sig i väggen :P).. men några bra låtar fanns ju iaf.

Jobb idag.. kaffe ikväll förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0