Wicked Weekend

Har då haft en helt underbar helg!
Började med ett How I met your mother maraton på Fredag hemma hos bror, säsong 4 avklarad! :)
Lördagen bjöd på en riktigt lång och bra springtur i solen, lite fika hos Lif samt grymm Så kan det låta kväll hemma hos Björn & Nette! Mycket folk var där och vi blev fyra lag som tävlade, alla skrek i mun på varann och det var ett under att vi tog oss igenom spelet.

Mittis lockade och själv följde jag ju också strömmen, inte många ute men rätt folk var där och då kan det ju bra bli bra! Stannade såklart tills stängning, dansade och buggade som bara den! :)
Liten efterfest på hemskogsvägen tills klockan blev alldeles för sent och det var time to sleep!

Idag Söndag har varit riktigt lugnt och relaxat, pysslar på med lite papper och dylikt och förbereder inför den kommande veckan. Intervju på Eniro 118 118 i Östersund står näst på schemat, så imorrm beger jag mig iväg för en snabbvisit hos Lif, för att sedan på Onsdag ta mig vidare till Sundsvall för ytterligare intervjuer och provjobb.

Nu blir det ngt kul sällskapsspel och kanske en varm choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0