Funäsdalen-adventure

Idag blev det backen i vanlig ordning, lyckades vara där redan halv tio för att få njuta av nypistade nedfarter, åh så bra!
Vädret var lite si och så, mycket blåsigt o dimmigt så man såg inte riktigt var man åkte långst upp på toppen (vilket förklarar walkers vurpa mitt på en stor snövall :P).
Åkte fram till lunch och sedan ett par åk till efter. Jag, Carro, Emelie och Petter tog sedan deras lilla Toyota och for in till Funäsdalen för lite shopping och en fika.
Mycket lyckad liten tripp, vi kom hem glada och nöjda, slog oss sedan ned och drack Cointreau Oboy m vispgrädde, Mums!

Nu slappar jag i stugan och väntar på bastning kl halv 8! Mmmmysigt!

Sitter och kollar in lite lägenheter i stan, nu när jag har fått jobbet på Eniro, yay! Jag börjar med ngn slags introduktion på Tisdag, så till veckan får jag hälsa på kusinerna på Muskötgränd igen! :)

Har idag också införskaffat mini-flaskor med jägermeister, dem tas med til backen imorrn ;) hihi. busigt.

Fjällen, I loove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0