Back in Wellington en snabbis

Nu ar jag da tillbaka efter mitt lilla aventyr med mor & far! Its been a blast!! :)

Har iaf haft sadan tur att jag fatt mycket jobb fran Mollys, sa har varit en ratt sa busy vecka! I helgen ar det namligen en AC/Dc konsert har i stan, sa det ar mkt folk i farten!
Jobbade ett trevligt 14 timmars pass haromkvallen, fran 11-20, sedan 23-4.. Wow! Nojd jag var efter det och oj sa gott jag sov! Haha.

Idag har vi fatt till en riktigt fantastisk Garage Sale hemma hos oss, vilket har gatt forvanansvart bra! Har lyckats salt en hel del mobler och annat skrap som vi maste gora oss av med. Vet inte exakt hur mycket pengar vi tjanat, men det ar sakerligen en 140 dollar iaf :)
Det saker som ar kvar kommer att ga till vanner (om vannerna hittar ngt de vill ha) eller till Salvation Army :)

Ikvall blir det jobb igen (andra av de tva ACDC konserterna ar ikvall) och imorrn ar det dags for varat lille Farewell party!! Vi ska grilla lite och umgas, kommer att bli hur bra som helst :)

Update om Australien kommer vid nagon bra tillfalle i veckan
:)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Oj vad bra att ni fick saker sålda! Full huggning på Mollys hör jag vilken tur att det blev jobb och tur för dom att dom fick dig eller hur? Kallt här hemma, nästan -30 i morse...inte kul!

Hörde att pappa bokat din biljett och nu hoppas jag att februari drar iväg snabbt, kram kram

2010-02-01 @ 19:13:46
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0