Lite mer...



Denna outfit for ynka $3! Wiehoo.



Orhangen for $5, vilka antagligen kommer att bli mina favoriter! (har redan ett par vita som jag sliter rejalt pa.

Har nyss vaknat, forsokte somna om men det gick inte.. Ska ta mig en springrunda snart. Har varit riktigt duktig sa idag blir sjatte gangen jag ar ute och kutar sedan vi kom hit! :)

Idag ar det ju da alla hjartans dag, yay... Nej kanns inte sa valdigt speciellt, brukar inte direkt fira denna dag speciellt mycket, men en liten middag och ett glas vin blir det ikvall iaf!
Dagarna rinner ivag och snart ar det hemfard...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hallå där vad mycket fint du hittat!

Hoppas ni har det bra i Auckland och det låter ju som det iaf och skönt för dig och vara ledig. Jag har chockat kroppen med skidor på sjön 2 dagar och jag blir så trött fast jag bara går fram. Dina skidor står och väntar!Nu funderar Frida om vi ska åka en sväng till Getberget eller inte. Solen skiner och det är -8 och hur fint som helst.

Jag längtar tills du kommer hem!

Kramar till dig/mamma

2010-02-14 @ 11:28:55
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0