Auckland

Vi har nu alltsa efter en mycket stressig sista vecka i Wellington, med alldeles for mycket jobb och festande och pa tok for lite planering antligen landat i Auckland!
Kanns lite tungt att ha flyttat darifran men samtidigt ar detta en borjan pa ett nytt aventyr, sa jag kanner mig valdigt nojd :)

Lite drygt en vecka har vi varit har nu, mest chillat, atit massor m mat och utforskat staden! Har upptackt att Auckland har second-hand butiker i MANGDER, riktigt kul! Har gjort nagra klockrena fynd for billigare an billigt!
Kanske jag tom. orkar lagga ut en bild eller tva pa mina kanonbra inkop..? men det far bli imorrn isf :)

Dave har fixat iordning sitt CV, sa det blir en svang pa stan inom de narmaste dagarna och kolla laget vad galler jobb. Sjalv har jag ansokt pa SJ. Det ar dock allt jag har gjort hittills.. Borde man vara mer engagerad och kolla platsbanken 24-7? Hmm. Planen ar att kolla laget i Ostersund ifall det inte gar vagen med SJ.. Bar, Cafe, Restaurang.. Anything! :)
For att vara mig har jag inte alls planerat sa mycket, utan tankte att jag far se vad som hander helt enkelt. Oj sa spontan man kan vara.
Kanns som att jag vill uttnyttja den tid jag har kvar har, umgas med Dave och inte tanka pa sa mycket annat an det. Saker och ting ordnar sig alltid.

Har ocksa en UNDERBAR fest att se fram emot nar jag kommer hem.. En fest,, for mig,.. KANON. ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Men hallå! Jobba i Sundsvall ist? ;)

2010-02-16 @ 14:57:43
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0