Tips!


Sa nu var det aterigen ett tag sedan jag skrev ngt har.. Ratt fullt upp med jobb och sant pa senaste, tiden bara rinner  ivag!!

Har blivit totalt beroende av en Nya Zeelandsk serie som heter Outrageous Fortune, grymmt bra! De sager att man nastan maste vara fran Nz for att gilla den,, Hmm.. har jag kanske varit har for lange nu tro cause I looove itt!! :)

Jobbade som Host pa en rugbymatch har i stan och lyckades fa 70 dollar i dricks!! Sa glad jag var.. slutade med att jag tjanade dubbelt sa mkt som jag egentligen skulle under kvallen, YEAH. Detta firade jag med ett midnattsfika efter att jag slutat jobba, en skal Wedges och dryck pa Cafe Enigma, inte alls dumt! Dagen efter blev det Kaffe och underbart god chokladtarta pa Ernesto.. En tripp till fruktmarknaden pa Sondagen sedan var den mesta dricksen borta.. men, Money well spent if u ask me.. :)

Sondagsmarknaden som till en borjan mest salda frukt har nu allt mojligt annat spannade! Kryddor, tval, pizza, kaffe, hembakad fudge och crepes och mycket annat slja ocksa! Det finns till och med en marknad inomhus ocksa dar man far provsmaka olika produkter! :)
Efter det foljde jag med Dave till en Photo-exhibition, var mkt intressant faktiskt!

Nu ar det borjan pa veckan igen och jobb som galler.. Nu blir det Nachos till middag :D

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad kul att du skriver!

Här är det också full snurr med jobb och allt men det är roliga saker som hänt på helgerna så jag ska inte klaga. den där markanden ser jag fram emot! Hämtade mitt pass igår som legat hos polisen i 2 månader, bra va? imorgon börjar jag jobba kl 6, har varit bortskämd med sena arbetspass på slutet här så jag vet inte hur det ska gå?

Sköt om dig min skatt, ska försöka skriva ett amil snart!

Kramar till tusen/mamma

2009-09-23 @ 21:14:09
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0