Doktorsbesok

Sa nu idag har jag da varit till farbor doktorn.. kollade sa att mina leverflackar var ok (pa mamma Karins begaran), och det var dom! Tack och lov!
Men, doktor Michael fragade ifall jag fick i mig tillrackligt mycket jarn.. detta eftersom jag tydligen hade en ENORM jarnbrist sist jag var dit. Hmm,, ngt jag inte har haft en tanke pa pa valdigt lange! Sa han tyckte att jag skulle ga och ta ett blood test,, jag begav mig dit och fick komma in direkt, fick en nal i armen sen var det klart, kostade inte mkt heller sa tyckte att det var lika bra att fa det gjort. Nu vantar jag bara pa resultat.
Aterkommer.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men vad bra att du kollat upp det där, har tänkt på dom en hel del! Är du mycket trött då? jag tycker att du äter så himla bra så det verkar konstigt tycker jag.

kram kram mamma

2009-09-03 @ 22:02:15
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0