Long Weekend

Vi har nu haft en underbar lang 3-dagars helg, sadana tycker jag om!
Lordagen bjod pa en mycket trevlig tripp ut till Eastbourne, lite utanfor Wellington. Jag och LIf tog farjan dit, tog oss en drink och vandrade omkring en svang, en mkt tyst och lugn liten del av stan! Sag ett mkt lustigt hur, bild finns nedan.
Tanken senare pa kvallen var att ga pa en fest hos nagon som Dave kande lite halvt fran hans Uni.. Hade dock ingen storre lust, sa jag, Lif och Dave lirade lite Guitar-Hero hemma hos oss istallet! Lif som dock ar en trooper gick ut med hennes jobbkompisar efter,.. Anna var dock for trott (lat?) for att hanga med.

Sondag bjod pa en kaffe-date med Nan, en mkt god panini kostade jag pa mig! :)
Efter detta hade jag av ngn anledning en MASSA energi, sa tog mig en langpromenad upp mot utkikstornet pa Mount Victoria, gick lite over en timme, hur fin utsikt som helst! Efter detta gjorde jag och Lif ett forsok att hanga pa stranden, men det blaste rejalt sa vi gav upp. Tatsiana var ocksa dar och skulle lira volley boll.. men ingen var riktigt inne pa det.. hihi.

Daves kompis Blair ar pa semester i Samoa, sa vi har hans bil nu i veckan. Darfor tog jag och Dave en drive langs med kusten pa Sondagen, en liten picnic hann vi ocksa med :) Dock var det aven idag ratt blasigt (detta ar ju wellington sa forvanad borde man ju INTE vara :P) sa vi begav oss hem ratt snabbt.

Val hemma sjonk vi ned i soffan och kollade pa True Blood (welcome NEW addiction), inte alls dumt!
En mycket lyckad helg!


EastbourneEastbourneEastbourneChocolate Dayz Cafe, Eastbourneutflykt med DaveWellington Harbour


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej Anna!

Vad mysigt ni har det (bortsett från blåsten)Här är allt lugnt men mörkt så jag längtar till dig extra mycket!

Choklad cafét där låter gott, kram kram

2009-10-28 @ 21:19:41
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0