Jordbavning!

Igar stod jag i koket och gjorde vitloksbrod, nar hela huset plotsligt skakade till!! Hann nog inte riktigt reagera, det kandes typ som om nagon skulle ha crashat in (med nagot typ av storre fordon) i varat hus! Nagon sekund senare var allt som vanligt.. Detta visade sid vara en liten jordbavning, 40 km under ytan, 20 km nordost om Wellington!
Inga saker ramlade, ingen skadad, so all good.. Men lite laskigt var det!

Idag skiner solen sa ska kanske ta mig ut en svang.. Snart. At mkt frukost sa jag maste sitta ett tag och lata sen sjunka :P

Saljer fortfarande saker pa Trade-me (likt tradera), OC sasong 2 & 3 har jag salt redan, plus en kokbok. Ikvall stangs mina andra auctions, spannade och se om ngt vill kopa mina saker!! Money money money.

Jobbade forresten igar, gjorde kaffe i 5 timmar. Gick hem klockan 3 (en halvtimme efter att jag egentligen skulle slutat), men handerna samt ansiktet fullt av kaffe-flackar! Haha. Silly. Extra cash iaf.

Time for Coffee :)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Men vad vidrigt hemskt otäckt blääää!

Skönt att du kommer hem snart och hoppas att det inte blir några skakningar när vi kommer till dig!

Här är det kallt och vintern känns här, kram kram min skatt!

2009-10-13 @ 20:35:55
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0