Klart!

Japp, nu har jag fixat fardigt hela resplanen for mig, mamma & pappa nar de kommer pa besok!
Bokade sista hostelet igar, sa nu ar det bara att invanta december sedan bar det av!! Wiehoo!
Har dock inte hort ngt fran mina foraldrar pa ett tag, sa hoppas att de inte har andrat sig.. :P
Ska ocksa ansoka om visum till Australien snart...

Har nyligen sett en film som heter Food Inc, for er som inte har sett den, SE DEN. Riktigt ruskigt laskigt!!
Ekologiskt is the way to go!

Har forresten startat en ny blogg http://nutritionandfoodfacts.blogspot, sa kolla garna in den!
Finns inte sa mkt dar annu men det kommer mer.

Jag haller for tillfallet pa ett gora en liten jamforelse mellan ekologiska pordukter och icke ekologiska, jag vill se hur mkt mer det skulle kosta att kopa det mesta ekologiskt. Mjolk ar ett maste eftersom det inte ar sa mkt dyrare.
Kott skiljer i pris men det ar def vart det! (efter at ha sett Food INC, JA!)

Nej nu maste jag ga och jobba, simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0