JIPPIE

Fick just ett samtal fran Molly Malones, de vill att jag kommer pa intervju imorrn! Wiehoo.. Om allt gar vagen har jag ett jobb i en bar :) Aldrig fel att ha med i bagaget!

Idag har jag ocksa tagit mig en tripp ut till Island Bay o halsat pa Eva & Sven och barnen! Riktigt trevligt! Nybakade lussekatter bjods det pa!! Mmmm. Solig o fin dag har vi haft sa det blev fika pa altanen.

Min morgon borjade men en laaaang springtur.. sedan en svang till fruktmarknaden for att stocka upp fruktforradet infor kommande veckan!

Jag och Dave firar aven tre-arsdag idag! (wow, tiden gar laskigt fort!) Vi har just tagit en promenad, atit en god middag och druckit vin. Delicious Kaffe Eis glass till efterratt...smaskens!

Nu blir det sangen och ladda infor en spannade morgondag! :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Grattis till er dag och eventuellt jobb! Jag håller mina tummar! Vad kan man ge till Daves pappa när vi kommer dit? Läser han böcker? Tänkte på någon lämplig bok om kristendom kanske?

Kram till dig min skatt/mamma

2009-11-30 @ 21:11:31
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0