En månad kvar!!

Tills att mor o far kommer hit! Ska bli superkul, langtar!
Var ju ett tag sedan jag uppdaterade min lilla blogg, men har inte riktigt haft sa mycket att skriva om.

Idag blir det pepparkaksbak! Tro det eller ej men slangde ihop en deg igar.. nu ar jag dock lite orolig att jag anvande for mkt mjol.. sa far se hur det gar med sjalva utbakningen.
Wellington ar regnigare an regnigast idag, sa min fundering pa att ga och gora lite windowshopping lockar inte langre! Vill HA SOMMAR NU!

Bara sa att alla vet, jag kommer inte att pyssla med nagra klappar i ar, trist! Men behover alla pengar jag kan spara ihop infor resan hem. Sa forvantar min saklart inga klappar av ngt annan!
Vad jag ska hitta pa med i Sverige har jag annu inte riktigt bestamt.
kollade upp lite Universitet haromdagen, Uppsala lockar :) De finns namligen 3 diestist utbildningar i Sverige, sa det blir Uppsala, Umea eller Goteborg... I Umea startar utbildningarna pa varen, sa for det ar jag lite sent ute, om jag inte valjer att plugga varen 2011 men det kanns alldeles for langt borta!
Lif har pa forslag att jag flyttar till Ostersund.. kasnke inte helt fel det :) Undras tro om det finns ngt cafe dar som jag kan fa jobb pa?

Nej nu ar det bast att jag satter igang och kavlar.. hall tummarna for mig!
Aterkommer med en uppdatering :D

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag längtar MER!

Vad kul att du bakar peppisar, spara några tills vi kommer! bra att det regnar mycket nu för efter regn kommer sol vettu. Här har det kommit lite snö nu och det lyser så fint i slingan som pappa satt upp ute i buskarna. Lite adventstämning till i morgon!

Kramar till dig från mig/mamma

2009-11-28 @ 21:43:02
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0