Min Laptop

Har konstaterat att jag behover en dator. Min dator. Som jag kan anvanda nar jag vill och hur lange jag vill (Inte for att jag da klagar for att Dave later mig lana hans laptop :P ), kanner att det ar dags. Skulle ju fa sa mycket mer bloggande och emailande gjort om jag hade min egen laptop med mig overallt.
Dave har da erbjudit sig att hjalpa mig hitta den perfekta datorn. Tackade for det och tog en svang pa Dicksmith och kollade runt lite. Kom da pa vad en valdigt vis Lif en gang papekade, att det ar bra att ha svenska alfabetet pa tangentbordet. Yup. Good idea. Sa planen blir nog att kolla pa dator i sommar nar jag ar hemma i Sveriget igen.
Bror? kanske du far assistera? :D Vet inte exakt vad jag letar efter, forutom att den maste vara relativt billig och inte alltfor stor. Vill inte ha en Mac, eller ngn annan dator som ar vit.

Mumsade just i mig det sista av min saltlakrits som Lina skaffade fran Petone (Jo tro det eller ej men det finns aven stallen har pa andra sidan jorden dar denna salta lackerhet gar att fa tag pa)
Mmmm. Tackar.

Kommentarer
Postat av: Karin Walker

Då förstår jag varför det tar sån tid, ha ha!

Nu är jag lugn! Hoppas allt är bra med dig och vet du att nu är det inte långt till sommaren!!!

Ska försöka skriva ett mail till dig snart, kramar i masssssor/mamsen

2009-03-18 @ 19:20:38
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

Jag köpte ny laptop igår :) däremot vart det massa skit med den så jag ska byta mot en ny imorgon.



Nu sitter jag på jobbet och har det tråkigt bara så därför ska jag försöka skriva en jättelååång kommentar till dej :P



Förresten, hur vill du att datan sak vara? ska du bara surfa på den så finns det ju sketasmå här hemma i sverige som slagit stort som "blogg-datorn" riktigt kasst internminne på dom däremot så kanske inte är nåt ändå.



Annars så händer det absolut ingenting intressant i mitt liv, jag bara jobbar och lever i princip. Men snart bär det av till fjällen och det sak bli roligt, har tagit ledigt några dagar och så. vad gör du annrs då? händer det något intressant?



Jag tycker du borde blogga mkt mer! Man kan ju inte ha kontakt med dej på annat sätt :P blogga för fan. eller maila, eller ring, eller ge mig ditt nummer? jag har inte deet i telefonen.



Så, nu är min rast snart slut!

och ett god morgon är väl på sin plats för din del :)



PUSS <3

2009-03-24 @ 21:05:10
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0