Bangkok

Popcorn-clouds :)Suvarnabhumi flygplatsen, stor den var!Tahiland tempel pa flygplatsen

Nu ar jag framme! Forsta biten av resan gick riktigt bra, tack vare att jag hade 3 stolar alldeles for mig sjalv!!
Kunde nastan somna, men bara om man ligger ned istallet for att sitta kanner man sig ju mer utvilad.
Nackdel var att man inte hade ngn tv-skarm! Vilket alltid gor att resan gar battre o snabbare.. hoppas att jag far en pa nasta flyg!

Har nu vantat 7 timmar har i Bangkok, bara 6 kvar. Om 4 timmar kan jag iaf ga och checka in o sen kolla lite taxfree grejer :D
Innan dess blir det till att lasa min bok, lyssna lite ipod, gora korsord.. vandra runt lite.. Finns inte mkt annat att gora.

Anyway,
later.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra jobbat Walker! Önskar nästan också att jag var på väg nu... börjar längta tillbaka!

2009-07-30 @ 00:18:41
URL: http://linalif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0