Auckland

Antligen ar jag framme!!.. I Auckland iaf. Det har gatt forvanansvart bra hela resan, trots en 13 timmars vantan i Bangkok kanner jag mig inte speciellt trott, och inga problem med magen alls :) 

Lyckades ocksa sova pa planet, sa framsteg aven for mig! Tydligen hade personalen forsokt vacka mig nar middagen serverades men jag sov som en stock! Missade nastan frukosten ocksa! Men tack och lov vaknade jag bara lite efter alla fatt sin mat, annars hade jag varit VALDIGT hungrig.

Saknar Sverige sjukt mkt fortfarande! Kandes inte som att jag hade tillrackligt mkt tid att gora allt jag ville...Blir svarare och svarare att lamna Sveige for varje gang jag kommer hem.

Tanker da ocksa pa alla er som ar pa yran, hoppas ni har det toppen! Ni maste parta lite (eller nej, massor!) at mig med! ;)

Jag gillar starkt gratis internet som de har pa Aucklands flygplats! Det borde fler satsa pa... annat i bangkok nar jag betalade 25 kr for 20 min! Var ju iof vart det..men, gratis ar ju ALLTID bra!

Vantar nu pa mitt flyg till Wellington, vilket gar om cirka en timme... Sa snart ar jag framme!
Kanner mig lite smatt nervos for att komma tillbaka, men det kanns skont ocksa. En sak i taget liksom. Men i Februari vill jag fortfarande hem. Nan (mamma?) maste se till att jag inte andrar mig for jag ar ju en mastare pa att vela!  

Jag aterkommer :)


Kommentarer
Postat av: Mammi!

Härligt att allt gått så bra och att du är framme! Klart att du inte ändrar dig, tänk Tänndalen, solsken, härliga backar! Nu står pappa och trampar för vi ska till Yran, ska ha kul från dig också fast vi tar det lugnt vettu.

Kramar i massor!

2009-07-30 @ 10:14:05
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0