Valentine's Day

Jag hor da till dem som tycker att Alla Hjartans dag ska firas :) Pa ett eller annat satt iallafall. Jag vantar mig inte mangder med presenter, rosor eller lyxmiddag... men nar man nu far chansen att fira sa tar man val den, hihi.
Dave ordnade med middag, sa jag hade ingen aning om var vi skulle ga!
Hazel blev det, en restaurang som ligger lite langre ned pa varan gata.. Riktigt god mat! Jag at flaskfile med potatis och bearnaise sas. Tyckte dock att det var lite for dyrt for vad man fick, detta med tanke pa att sjalva stallet inte riktigt hade den har mys-kanslan.
Trots att jag och Dave bestamt att vi INTE skulle ga varann presenter.. sa fick jag en chokladask, och sasong 1 av Grey's Anatomy. Inte dumt alls. Jag gjorde chokladdoppade hjartan till Dave :P hehe.



Nu till helgen bar det av till Rotorua! Jag och Lif ska ta oss en liten tripp dit, sa det ska bli riktigt riktigt skoj!
Aterkommer med en uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Karin W

Gullig kille den där Dave men så har han världens bästa tjej också! Det såg himla gott ut men visst blir man lite småsnål när man vet vad det kostar att laga själv?

Ha det mysigt i Rotorua, själv plockar jag och städar och funderar på att ta ledigt som hemhjälp ett tag!!??

2009-02-20 @ 13:05:30
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Emma

Va fint håret ditt va på bilden :D

2009-02-21 @ 01:15:02
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/
Postat av: Emma

Rotorua luktar skit! :)

Men ha så skoj!

2009-02-21 @ 16:53:29
URL: http://emama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0