Sevens

Ja da var det dags igen, for den arliga NZI Sevens. En gigantisk internationell Rugbyturnering som halls vid den har tiden varje ar. Ta bara en vandring pa stan sa ser man folk kladda i det ena galnare an det andra! Det roligaste jag sett hitills ar en man som bestamt sig for att se ut som en morot, helt malad i orange men gront huvud! Haha, trodde jag skulle skratta ihjal mig! 

Eftersom jag kande mig sa valdigt lat  idag sa hamnade jag pa stan istallet for pa gymet.. Jag o Lif tog en lunch/vin pa Plum pa Cuba street. Vi satt mest dar och surrade samt kollade in alla galna manniskor som drog omkring!

Imorgon ska da jag sjalv jobba pa denna fantastiska Event, da bar det av till Westpac Stadium dar jag ska jobba som host i en av logerna. Ska bli spannande. Hoppas pa en lagom mangd fulla mannsikor och inget brak. Ar dock beredd pa det varsta.. folk ar galnare an vanligt den har helgen I'm telling u! Tydligen sa har polisen har sagt att det inte tolererar fylla av ngt slag.. yeah right.. good luck skulle jag saga att halla koll pa alla som ar ute och festar jarnet!

Anyway, har just lagat lunch, bestaende av stekta champinjoner, tomatsalad och brod samt ett glas vin! Mmmmm




Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Du är utmanad :)

2009-02-08 @ 16:58:03
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0