Efter

Nu pa senaste ar ju Anna lite lat, samt lite efter. Sa istallet for att skriva en lang historia om helgen som varit gor jag det enkelt for mig sjalv, lagger ut en bild som jag tyckte blev bra :) Sedan kan ni kolla in Lifs blogg. Dar star vad som ar vart att veta. Och Lif, nu har du en till lasare (om hon inte redan laser din blogg forstas), mamma Karin! :D









Bakade aven en tarta till Blair, som da fyllde ar pa Sondagen. Den sag ut sa har och var grymmt god!




Tydligen skvallras det bland vissa stamkunder pa jobbet att jag paminner om denna dam, en rysk tennisspelare (spelerska?? Har bevisas ju att jag inte ar det minsta sportintresserad..) vars namn ar Dinara Safina.. Det har ar den enda bild jag sett (som sagt, foljer ju inte sport) sa ar antagligen bara det har fotot.. men maste ju saga sjalv att det ar liiite likt mig.. forutom armmusklerna forstas. Hanger pa gymet aningens for lite for att se ut sadar! vilket Dave tydligen ar tacksam for :P



Vad tycker ni? :P haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Jag tyckte inte det var så likt, fast man ser inte så bra på bilden heller :P

Nu kan man ringa hem till mej för övrigt!

Nr: 060617201



call me ;)

2009-02-04 @ 13:29:40
URL: http://thedarlings.blogg.se/
Postat av: Mammi

Klart jag kollar in till Lina ibland!

Vilken smarrig tårta fast båda killarna verkar fascinerade av ljusen, ha ha. Kanske du var lite lik den tjejen men bara lite. Hoppas det går bra på det där jobbet och att du slipper en massa fyllskallar.

Kram kram från mig

2009-02-09 @ 22:26:48
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0