Zzzzzzz

Oj oj oj vad lange jag sovit, klockan ar 1.21 pm och jag har just vaknat!! Kan inte minnas nar jag sov sa lange senast.. Oftast slar jag upp ogonen vid 8 och kan for mitt liv inte somna om..
Det blev after work drinks igar, eller ja, de har dem alltid men jag har inte kunnat stanna eftersom jag behovt upp och jobba dagen efter mina senaste skift! Men, idag har jag ju en HEL ledig dag, sa jag tankte why not. Helgalet gang jag jobbar med!! :P

Sedan har Mollys ocksa denna underbara tradition, att ge alla nyanstallda en shot pa deras forsta work drinks... Denna shot bestod av guiness, peppar samt en mangd tabascosas.. Mmm.. Delicious. Det brande i munnen vill jag lova! Haha.
Kom da hem vid 6 tiden, somnade direkt! After work drinks blir det absolut igen :)
Har nu kommit in i mitt jobb pa Mollys, springer inte langre omkring som en yr lite hona och letar efter saker, det flyter bara pa! Ska ocksa jobba mer i restaurangen, sa jag kommer att fa waitress-traning ocksa!! Great!

Har nu atit en riktigt grymmt god macka med lax och avocado! Har inte atit sedan middag igar sa maste nog ata lite mer! Hungry hungry!
Ikvall ar planen en picnic med Christmas Carols i botaniska tradgarden.. men det blaser halvt storm ute! (saklart, vi bor ju i Wellington!) Sa vet inte vad som hander med det,, Jag hara bakat 300 pepparkakor som ska saljas sa hopppas det blir av :) Annars har jag manga att ata, hihi!

Glad att helgen ar slut (oj detta later bakvant.. oftast ar de ju alldeles for korta.. :P), har klarat av alla skift (23 extra timmar utover vad jag vanligtvis jobbar!!! wow) sa det kanner jag mig kanonnojd over! Den har helgen krockade mina tva jobb lite.. men tack och lov ar det den enda, nasta helg jobbar jag inte pa Bordeaux :)

Snart kommer mor o far o halsar pa, Cant wait!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk om du trivs så med det där jobbet så du blir kvar?????? Ät ordentligt och sov mycket och de där drinkarna låter inte bra:)!?

300 pepparkakor, när har du kavlat dom?

Kram kram

2009-12-13 @ 15:04:35
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0