Utekvall

Japp, nu ar det antligen HELG! Har jobbat och slitit hela veckan, folk har varit sjuka sa jag har kampat en massa extra timmar (som det ar bast att jag far betalt for!! annars, en ARG Anna),har dock gatt helt ok.
Efter jobbet gick jag och Dave, samt hans arbetskompis Dave och Tim, till Leuven och drack lite ol, inte alls dumt, speciellt eftersom alla verkade vilja bjuda mig, hihi. :) Nagon timme senare begav vi oss hemmat, hade lite drunks hemma hos oss, sedan nar folk drog hem somnade Dave, och jag o Lif tog oss ut pa stan en svang.
Forst blev det Boogie Wonderland, med blinkande dansgolv och musik som inte var riktigt tillfredsstallande. Efter ett glas vin gick vi vidare. Sag en av mina kollegor ute, en brud som oftast kommer till jobbet nar hon ar bakis,eller till och med full! Ingen hejd alls liksom! Tack och lov jobbar jag inte direkt med henne, eftersom hon ar pa ett av de andra cafeerna i stan! Hur som helst sa var det en kul kvall ute, jag behoiver bara lite roligare klader nsta gang sa kommer det att bli perfekt! Vi ska ut naste helg o fira min foedelsedag! yeah..

Imorrn Lordag ska jag upp tidigt (var planen iaf innan jag foljde med Lif ut pa stan, oops, kl ar 4 nu :P), springa,, sen ut till Island Bay och halsa pa Sundins och kaka lunch dar :) Ska bli ritkigt skoj!!

Imorrn kvall blir det partaj hos Taren, ser jag fram emot! :)
Later. Nu bir det sangen som galler...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Härligt och höra att du mår bättre och att ni är ute och har kul. Vi har skaffat headset till skypegrejen nu så jag hoppas vi kan prata något i helgen!Kramiz

2009-08-21 @ 23:19:51
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0