Uppdatering

Har ju gatt ett tag sedan jag skrev ngt har sist, anledningen till detta ar val att jag varit lite for lat :P

Igar var det ju da mitt Birthdayparty!! Vi var hemma hos oss, lite trakigt att det var manga som inte kunde komma, men det blev anda en KANON kvall! Lagomt med folk var det i varan lilla lagenhet :P
beundrar Lif som partade med fast att hon skulle  upp och jobba kl 7!
Dave kopte en klanning och en jacka at mig i present :D
Av Lif fick jag Baileys, handcreme (eftersom jag tydligen ATER handcreme :P) och lakerol!! underbart.
Min kompis Emily gav mig Feijoa te och en san dar sack som man varmer och lagger pa nacken.
Tatsiana gav mig ett presentkort pa "Do Brazil", vilket ar hennes kompis skonhetssalong.. sa far se vad jag hittar pa med dar.. Blir nog ingen brazilian iaf :P
Anyway, riktigt skoj forfest och aven riktigt skoj i stan!! Till daves forskracklese gick vi till Boogie Wonderland :p Ett stalle so spelar mkt 70 och 80 tals musik.. Mkt svenskt spelade de faktiskt! i begav oss ocksa till "Alice", vilket ligger lite gomt bakom de forstnamnda stallet (likt alice i underlandet :) Dar drack vi coktails, de serveras i tekannor och koppar!!
Nar vi gick ut fran Boogie Wonderland kom nagon j**la idiot och knuffade ned mig pa golvet!! tror han hade brattom ut.. AJ. Det gjorde ont i Annas huvud... trodde jag hade gjort illa mig rejalt men satte mig en stund och det gick over. Efter detta gick vi hem.
Vilken bra fest :D

Just nu gor Dave frukost at mig :D Och jag har fatt tva STORA glas vatten (kan behovas!). Idag blir det nog en valdigt lat sondag, min kompis Taren har gjort glass at mig i present (hon gor supergod glass!!!!) som hon kommer over med senare idag.. YUM!
Dave ville absolut gora en tarta at mig,, men vet inte riktigt vad som hander med det :P Han ar inte direkt den som bakar speciellt mkt, hihi.

Forra helgen var jag till Island Bay och halsade pa Eva och barnen (Sven var och lirade fotboll), riktigt mysigt! At lunch ute pa altanen i solskenet! Fick lana tre svenska bocker och en film! Awesome.

Annars har jag val inte sa mkt for mig, jobbar for det mesta. Planerar for fullt resan for mor o far nar de kommer hit och halsar pa, ska bli sa KUL!!! Det mesta ar bokat.. :)

Jag haller ocksa pa att bli sjuk, eller ja, det ar ngt pa g iaf. Har ont i halsen och i veckan har jag kant mig tung i huvudet och ratt seg. Forhoppningsvis ar det allt, och jag blir batter snart!! Vill ju trana ju.. :(

Haromkvallen hade Dave en filmpremiar! Han har gjort en film, inte med en videokamera utan en vanligt kamera, sa filmen ar en massa kort sammansatta.. riktigt coolt. Bra blev den! Han lanade en projektor fran skolan och riggade upp den hemma i lagenheten! i bjod in massor med folk (sa manga som fick plats i lagenheten i princip :P) Jag gjorde Pizza, Lif assisterade ocksa vilket jag var mkt tacksam for. Det blev mkt bra, Pizzan blev popular, till och med Curry, Kyckling och banan pizzan blev en hit, haha. Trodde jag aldrig!
Samma natt var det ju sa ocksa jordbavning, riktigt laskigt eftersom jag ALDRIG kant av en tidigare! Det hande ngn gang vid 2 pa natten.. varade i cirka 20 sek eller sa. Det var ingen mega-stor sadan, men 5,3 pa richterskalan.. laskigt!!

Nu blir det frukost, vet inte ens vad det bjuds pa sa det har blir spannande ;)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Grattis grattis igen!

Du verkar ha haft en bra födelsedag men den där jordbävningen lät inget vidare!

Kram kram

2009-08-30 @ 18:41:08
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0