Tårta!!

Igar nar jag var pa jobbet fick jag ett samtal fran en blomsteraffar lite langre ned pa gatan, agaren ringde och undrade ifal jag ville ha en chokladtarta,, what?? Klart jag ville. Hon forklarade att de hade haft en photo-shoot och att tartorna bara var over. Funderade ju hur hon hade kommit att tanka pa mig, men kom fram till att Dave varit och pratat med henne :) Han har namligen tagit foton at henne av blomsterarrangemang som butiken satt ihop, och hade da namnt for agaren att jag gillar choklad :D Awesome! Den har tartan var namligen fran The Chocolate Cake Company, som gor helt underbara tartor! Lucky me!!



Bilden blev lite suddig men den far duga, kan ju inte ta ett nytt kort heller, haha.
Idag blir det springning efter jobbet sa jag ja kan ata tartan med gott samvete :p (plus att jag at en bit igar ocksa :)

Traffade aven Helen igar efter jobbet for en drink!! Hade inte sett henne pa evigheter sa det var kul at catcha up!
Tog ett glas pa The Green Man, en ny bar som jag tidigare inte varit pa, inte helt fel.
Dave ar valdigt uppatgen med sina studier just nu, han har alltid photo-shoots inplanerade och hanger mkt pa universitetet. Kann ratt skont pa ett  satt att bara ha min egen tid liksom :) Men tycker synd om dave som maste jobba sa hart! :( Men duktig ar han! Och det ar ju bra att han lagger pa ett kol sahar i slutet pa sista terminen.

Nej nu maste jag ga till jobbet!
Later.


Kommentarer
Postat av: Mammi!

Jamne hallå där vilken tårta!!! Du är värd den och du kan äta den utan att springa också. Vad bra att han pluggar på Dave, du är kanske skyldig till det?

Ser väldigt kallt ut men jag kan trösta dig att det är det här också, lite iaf.

Sköt om dig och kramar från mig



Tack för kortet förresten, det blev jag glad av!

2009-08-11 @ 20:15:59
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0