Resor bokade

Nu har jag da slagit till med att boka min resa hem till Sverige, den 18 feb bar det av mot London! Fick ett bra erbjudande fran Kilroy, men skulle egentligen ocksa ha kollat med Flight Centre innan jag bokade. Nu kostade resan lite mer an 5000 kr, vilket ar valdigt bra for en enkelresa! Sa sa fick det bli, kanns bra :)
Nu aterstar da bara att boka resa till Auckland, samt resa fran London och hem. Inga Problem.

Jag har ocksa bokat flyg till Sydney, fick in mig pa samma flight som min foraldrar, riktigt nojd med det!
Nar vi ar klara i Sydney och mamma o pappa far hemover har jag sjalv tankt aka till Melbourne, nar jag anda ar i Australien liksom! :) Vilka bra ideer jag har, alltid, hihi.

Sedan har jag ocksa planerat en helt grym resa runt Sydon har pa NZ, tills mamma o pappa kommer. Allt ar i stort sett planerat, nu ar det bara att boka som galler, samt rakna ut lite kostnader for bilhyra, bensin o sant.
Kul det ska bli!! Langtar!
Nu, ar det spara spara spara som galler,, sa att jag kan gora allt jag vill framover :D

Nu blir det ett glas vin med Lif ;)

Saker o ting borjar kannas battre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0