?

Sa har kanns mitt liv just nu, som ett stort j**vla fragetecken!
Vet inte vad jag vill langre, det bara snurrar i huvudet. Mysko drommar, konstiga kanslor, jobbiga diskussioner...
Vill hem till Sverige, sa mycket vet jag. Fragan ar om jag vill aka ensam eller inte..
Onskar att jag inte behovde tanka som jag tanker just nu for det ar inga latta funderingar! Kanner att jag behover lite space..  borde inte 6 veckor i Sverige ha varit tillrackligt??
Nu ar det ju sa att mitt motto den senaste tiden har varit att "det ordnar sig alltid!"  Vilket ar saa sant. Vad som an hander sa kommer det att bli bra. Det ar sa jag maste tanka.
Det kor vi pa.

Sa, har kommer lite rolig information!
Har just bokat flyg till Sydney!! Hittade biljetter pa samma flyg som mina kara foraldrar har bokat, sa det slog jag till pa! Den 15 Jan bar det da av, min forsta resa till Australien! (tragiskt, jag vet, eftersom jag varit pa den har sidan av klotet sa pass lange!)
Sitter ju da nu och planerar resa runt NZ tills mamma o pappa kommer nu i December, riktigt skoj! Har hittat en massa bra stallen att aka till och saker att se. Kommer att bli kanoners kul!

Positivt tankande...


Kommentarer
Postat av: Mammi!

Om jag kunde hjälpa dig men det kan jag ju inte......allt kommer att falla på plats innan det är februari, du behöver ju inte ta några snabba beslut nu. Ta det lugnt..allt kommer att ordna sig...Har kollat dina resplaner och allt ser helt suuuper ut, jag vill åka till dig NU! X-tra plus till alla restaurangtips!

Puss och kram min skatt/mamma

2009-08-16 @ 21:31:35
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0