Vill resa!

Sitter nu, en helt vanligt trakig tisdag, och kikar runt lite pa internet (mest facebook da), blir som altid lite avis pa alla som ar ute och reser till alla tankbara lander och platser! Nu tanker kanske manga att detta later lojligt, eftersom jag befinner mig pa Nya Zeeland...paradis pa andra sidan klotet..! Men det ar en viss skillnad. Just det att jag bor har. Visst ar Nya Zeeland helt underbart och trivs det gor jag!
Men vill ju ut och se världen! :) Cant wait!

Tacka vet jag att det bär av till Europe snart!

Och, bestamde mig just for att jag SKA boka biljetter till Australien nu nar de ar superbilliga! Jetstar saljer resor till Sydney for ungefar 300 spann enkel resa!! Blir ju inte battre! Lif, vad gor du i November? Ska vi ta oss en tripp du och jag? :)

Uppdaterar imorrm med lite bilder.. :D


Kommentarer
Postat av: Karin W

Tack för kortet!

Fick ett som du skickat i julas då ni åkte till Nelson, ha ha det såg ut som om kortet varit med om en del, gick knappt att läsa!

Kram mamsen

2009-04-30 @ 23:29:26
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Mammi

Hörde att du ringt när vi inte var hemma, hoppas allt är bra. Kommit hem från majeld på Näset och ätit så jag är kräkfärdig, varför??????

Nu blir det sängen och sussa.......

Kram från mamma

2009-05-02 @ 23:30:17
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0