Biljetter ar bokade!

Antligen har jag nu kommit i ordning med alla mina biljetter! Bokade igar min resa tillbaka hit till NZ, blev lite dyrare an jag tankt men det ar ju alltid billigare nar man bokar tur & retur sa det ar smallar man far ta!
Eftersom mamma Karin & pappa Tommy kommer HIT till Wellington och halsar pa i borjan pa nasta ar, tankte jag att det blir lite for tatt inpa att aka hem sommaren efter det...
Har en rejal rutt planerad! Ska se till att de far se ALLT som finns att se av Nya Zeeland! Att fa mamma att hoppa Bungy jump kan nog bli den storsta utmaningen :P hehe. Kaffedrickartraning blir det iallafall (for mammans del)...

Reser da till Auckland den 20 Juni, dar stannar jag och Dave ett par dagar, ska halsa pa hans syster samt Fiona som flyttat dit. Den 23 Juni gar mitt flyg fran Auckland till London, med byte i Hong Kong. Nar jag val kommer till London passar jag pa att halsa pa Pete och Sarah! :) Stannar i London tills den 30 Juni, sedan bar det av hem till Sveriget! Vet inte riktigt hur jag gor i Stockholm, ska hora med faster om man kan fa sussa en natt hos henne!
Sa hemma i Albybyn ar jag den 1 Juli!

Flyget tillbaka till NZ har jag bokat den 28 Juli (eftersom Lisa fyller ar den 26 tyckte jag att det var lite dumt att aka den 25 :P). Maste egentligen vara tillbaka pa jobbet den 27 enligt min ledighetsansokan... men de far sa lov att klara sig utan mig ett par dagar till! Ar ju inte varje dag man aker till Sverige!

Tur har jag haft med manga av dessa biljetter, tack vare att jag var for langsam (trodde jag) att bokan resan fran London till Stockholm, hamnade den pa rea!! Wiehoo. London - Stockholm for 40 spann! Skatter laggs ju forstas pa men fick totalt 66 % rabatt! Sa det ar jag nojd med.
Nar resan till Auckland bokades hade Jetstar en 25 dollar sale, sa fick biljetter till bade mig och Dave for cirka 150 kr per biljett! Inte dumt!

Kanns bra att jag har det mesta ordnat infor resan. Tiden rinner ju forbi och ratt som det ar ar det ju dags att aka! Snart ar jag hemma folks! :)

Ska nu maila faster, sedan lasa lite i mina underbara, halsosamma bocker! Kanske ar dietist som galler for mig i slutandan..

Vad ska jag ata till middag?
Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Malin

vad kuuuul att du kommer hem snart!!!!! :D

2009-04-21 @ 12:10:31
URL: http://berglund.blogg.se/
Postat av: Mammi!

Härligt att du kommer hem gumman! Bra att du planerar allt tills vi kommer! Nu har vi 2 tyska tjejer som bor här och just nu är jag orolig attde inte fått i sig tillräckligt med fika. Klart du ska bli dietist, Dave och jag har sååå rätt.

Kramar i mängder från din mamma

2009-04-21 @ 21:30:40
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Peter

Jippi! Anna på väg hemåt igen :D



PS. Mammi W du behöver inte vara orolig, Frida har berättat att de har ätit en hel lax här om dagen. :)



Kram



/ Peter

2009-04-25 @ 00:12:38
URL: http://hardpractise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0