Nu var det helg igen!

Antligen! ytterligare en arbetsvecka avklarad.. harligt! 2 dagars ledighet att se fram emot.. inte dumt alls.
Om allt gar enligt mina planer ska jag baka brod (jajemen!) med en massa seeds i! Jag o Lif ska baka bullar (akta svenska sadana made by akta svenskar :P),jag ska gyma, ga pa party i Kingston, dricka kaffe o en massa annat skoj!

Ar for ovrigt inne i en valdigt halsosam period, kanner mig riktigt motiverad! var pa det grymmaste gymet nagonsin idag! Hade da fatt en gratis prova pa traning, pa ett av de flashigare gymen har i wellington. Habit heter det. Dar far man rena handdukar dar, bastu o helfrascha dushar, kanonbra gym... plus att man kan testa parfymer gratis i omkladningsummet! hartorkar, plattang o hudvardsprodukter star pa rad dar vid handfaten.. lyx.. tyvarr sa kostar ju detta kalas da... 30 dollar i veckan ar vad man far betala (alltsa ca 150 kr...) Liiiiite val mkt!
Ska darfor ta o kora foljande variant: Ga till alla gym jag kan hitta, o fa gratis trials :) Det kommer ju att funka ngn vecka framover iaf! Sen kan jag ju bestamma var jag vill ga. Kanner att det ar dags for ett gym , det saknar jag!

Forra helgen blev det bla. en brasiliansk dansuppvisning, vilken saklart var helt gratis :) Jag o Lif gick till baren dar de skulle halla till, bestallde en milkshake och en dricka... Och sa blev vi fragade om ID kort... va? skojar dom? da avr de tydligen tvugna att kolla leg pa allla som var inne pa stallet,, trots att man inte kopte ngn alkohol.. fine om det hade varit senare pa kvallen.. men kl var 4 pa eftermiddan, o vi rockade runt dar , omgivna av barnfamiljer... hmm.. mysko.

Nej nu var det fardigskrivet. Nu kommer bilderna. Matbilderna ar saklart aterigen dedikerade till mamma Karin. :)


Kommentarer
Postat av: KarinW

Är det du och Lina som dansar? Ha ha

Vad åt ni? Ser ut som potatisplättar och bogfläsk?

Vad kul att ni ska baka,man har inte vetebröd där lr? Ska baka till Fridas födelsedag i morgon.

Hoppas tandvärken gett sig min vän.

Kram, längtar efter dig!

2008-09-26 @ 23:53:00
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0