Exodus

Is so awesome! Kan inte fatta att jag klarat mig utan ett gym sa pass lange som jag gjort.. men nu ar det slut med det.. for igar sa tog Anna o joinade Exodus.. hittills ar det helt klart vart de 25 dollar i veckan som jag betalar!

Helfrascht ar gymet, omkladningsummen ocksa (de ar tom utrustade med plattanger och hartork), bastu & angbastu finns ocksa! gratis internet ingar i medlemsskapet! Wiehoooo... Varje treadmill, cykel osv. har en tvskarm! Sa man kan valja musik, nyheter eller vad man vill kolla /lyssna pa.
Som en liten valkomstpresent fick jag en ryggsack, vattenflaska, handduk och horlurar! I like..

Gratis saker, yeah!

Var dit och tranade idag for forsta gangen, kanon!! Pa gymet finns ocksa ett datasystem som registrerar allt man gor, sa i slutet av manaden kan man fa utskrivet hur pass bra man har jobbat.. de mater aven ens BMI o liknande nar man borjar... sa man kan halla koll hur sadant forandras ocksa. Nu ar ju mitt mal mest att trana for att ma bra, men ar ju anda lite intressant att veta sant har.
Nu blir det sangen efter en lang, men mkt bra sondag (by the way sa har vi stallt om klockan idag, en timme framat.. vilket borde innebara en 11 timmars tidskillnad till sverige.. am I right?)

Forresten, stort grattis till min syster som fyller ar idag!! :)
Och till mamma Karin, imorrn kommer det lite matbilder pa mina pahittade tonfiskburgare med hembakt brod! :P

Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Karin W

Då är det bara att vänta och längta efter bilder och recept då!

Jag läste att det är bra med D vitamin i tonfisk så det är nyttigt och bra det. Vad kul träningsställe ni hittat.Här har vi mest ätit kakor och tårta idag som du förstår men nu ska jag sova.Fatta att alla mina barn är vuxna nu??!!snyft snyft

Puss och hej min tjej!

2008-09-28 @ 23:44:29
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Lisa

så skulle det vara i Sverige! :)



Hur är allt med dej då förresten? Min mobil har för övrig blivit stulen så du kan få mitt nya nummer: 0738436299, call me ;)

2008-09-30 @ 10:38:11
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0