Jag blåser nästan bort!!

Nu ar det vår. Vår i Wellington innebar massa regn, och blast. Nu pratar vi inte om vilken liten vindpust som helst, nej du, for ibland ar det faktiskt svart att sta upp! An varre ar det ju att faktiskt ta sig framat!
Jag o Lif drog runt pa stan idag, lyckades ta oss till Midland Sushi (dar vi at en kanongod lunch!), sedan vidare till Body Shop dar vi blev kvar ett tag (saaa mkt att kolla pa, o allt luktar ju sa gott! :).
Val framme vid the Sallies (second hand affar) var vi ngt less pa blasten... Walker fyndade dock! hittade en tvattstallning for 5 dollar, inte alls dumt, speciellt eftersom jag idag tankt kopa en likadan fran Warehouse for 15 dollar.. nice!
Vi kollade ocksa in Moore Wilson's, ett stalle som saljer en massa matvaror, men i storpack.. Sa manga foretag (bla. mitt jobb) koper produkter darifran. Vad sags om 25 kilo ris? anyone? :P eller kanske 5 liter vinager?
Till sist var det dags for en kaffe... Mmmmm.
Lif drog sedan hem, sa gjorde Walker med... det var den dagen, en mycket bra sadan!
Imorrn blir det gym, sen en kaffe (ingen dag ar complete utan kaffe, haha)

Fyndet!Har ar mina tonfiskburgare.. ar nog bara mamma som ar intresserad av dom :PDave :P
Varm ar jag iaf :PBrrrrr

1. Fyndet
2. Mina tonfiskburgare (ringer o ger dej receptet mamma)
3. Dave
4. Jag i mina skona mossa
5. Jag framfor elementet.. brrr vad kallt det ar ibland
6. Mossan tar jag inte av mig!


Sa tack for brevet mormor!!
Saknar er dar hemma!!

Kan inte heller riktigt komma over att Ostavalls skola ska laggas ned... Visste ju att det har pratats om det men trodde aldrig att det verkligen skulle handa... :(


Kommentarer
Postat av: Mammi

Här stormade det oxå i morse men inte som hos dig. Vill veta vad du hade i de där burgarna! Tonfisk är bra mat det som jag glömmer bort mellan varven. Var på ÖIF fest igår och vann en massa saker ha ha! Träningsoverall och en stor fruktkorg och en massa mer. Overallen var lite lång i benen så den blir kanske till dig. Nu ska jag och Stål ut och plocka trattisar.Ska hälsa mormor från dig/puss puss

2008-10-05 @ 13:31:47
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men uppdatera!! ;)

2008-10-16 @ 10:07:55
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: KarinW

Håller med din syster, ha ha!

Hoppas allt är bra med dig, ring nåt snart om du kan

Kram kram/mammi

2008-10-22 @ 22:22:44
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Eva Granlund Sundholm

Hej Anna! Vilket fantastiskt liv du lever! Njut av varje minut! Jag är bara lite avundsjuk.

2008-12-11 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0