2 year anniversary!

Igar, den 29 November firade jag och Dave 2 ar tillsammans!!! :D
Solen sken mest hela dagen sa medan Dave jobbade bestamde jag mig for att ordna en liten picnic! Efter att han slutat blev det bubbligt Feijoa-vin och snacks uppe pa berget utanfor varat hus.. (bilder saknas tyvarr). Till middag lagade jag kycklingspett med couscous och tzatziki.
Pa denna speciella dag hade Dace ordnat belgisk choklad at mig! Mmmm. Smarrigt! (har ju ocksa lart honom en mkt viktig fras pa svenska, namligen "vill du ha choklad?" :P hehe)
Efter det bestamde vi oss for att ta en promenad, gick ned till stranden en svang och sedan runt pa stan och tog en midnattskaffe.
En mycket lyckad dag!





1-2. Wellington harbour
3.Vivo, en vinbar som jag och Lif gick till pa Fredagen
4. Den underbara middagen
5. Me and Dave ute
6-12. Out and about down by the beach.
13. Me in the sun!
14. Blowfish!
15. Wine at Vivo

Kommentarer
Postat av: Mammi!

GRATTIS! GRATTIS!

Vilken middag du fixat, han har tur den killen men han kan ju också en mycket viktig svensk fras!

Hälsa dave från mig och kram till er båda. Nu ska jag baka pepparkakor tror jag, fast bara lätta rullisar.

Bye bye

2008-11-30 @ 13:03:37
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0