New me..

Tog och klippte mej :) Blev riktigt nojd, visst kanske jag ser ut som jag gjorde for 2 ar sedan, but I like it!
Efter en lang och VARM dag pa jobbet sitter jag nu i soffan och dricker en kall ol! Mmmmm. Inte alls dumt. Snart ska jag ga ut och traffa Lina, for val se vad vi hittar pa med, en drink av ngt slag blir det nog..

Imorse kom en man som salde jordgubbar in till mitt jobb, sa jag och Tatsiana tog och kopte oss en forpackning. Mums!




1. Jordgubbar!
2. Natalie
3. Mmmm munch!
4-5. New hairstyle
6. Me at work (storsta trojorna nagonsin! 7. Tatsiana

Haromdagen var jag och at pa "La Bella Italia", en italiensk restaurang i stan. En tjej jag nyligen traffat som bott i Sverige under en period tog med mig pa hennes fodelsedagsmiddag. Pizza, smarriga oliver och gelato bjods det pa! Bilderna ar dock inte de basta..(Skulle haft Dave med mig :P)



1. Emily
2. Real Italian Pizza, och Oliver som sag ut som sma applen, goda!
3. More Pizza
4. And more Pizza :P

Kommentarer
Postat av: Mammi!

Dit måste du ta med mig! Lova det?

Du blev kanonfin i lugg men det vet du väl att jag tycker redan.

Vad härligt det ser ut med jordgubbar, här snöar det nu!

Kram kram

2008-11-30 @ 12:58:50
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0