Var tog tiden vägen?

Kan bara inte föstå hur tiden runnit iväg så snabbt!?
Har nu varit hemma i nästan 5 veckor, vilket betyder att det snart bär det av tillbaka till Wellington. Blandade känslor. Saknar Dave så fruktansvärt mkt, men att semestern är över och att jag måste komma tillbaka och jobba är det mindre roliga. Har haft en sådan underbar tid hemma med familj och vänner! Mycket har jag hunnit med, så på så sätt känner jag mig helt nöjd. Man vill ju aldrig att det roliga ska ta slut, men som alltid måste man intala sig att kul kan man inte ha jämt (jo så sant är det faktiskt) och semestrar vara aldrig för evigt, även om det kan kännas så till en början.
Nu är det bara att titta famåt, njuta av Wellington och allt som hör därtill, jobba på och tjäna ihop mycket respengar. Så snart jag kan ska jag planera min nästa tripp hem, börjar också se fram emot att få besök av mina kära föräldrar 2010!! (Nej, så långt tills dess är det faktiskt inte!) KUL ska det bli.

Idag bär det av till Sundsvall med Lif & Jeremy, ska umgås och träffa Afrodita! Förhoppningsvis kommer Ylva också att dyka upp :) Ikväll är det nämligen en liten fest på gång, kul. Kan bara bli kul.

Kommande planer innan jag drar är en grillkväll på söndag, Carro, Christian, Lif, Jocke, o lite annt folk som kommer. Blir bra. Kan inte bli annat än bra. Därefter väntar en lugnt måndag, (mamma slutar du tidigt hittar vi på nåt!) födelsedagsmiddag för mig på kvällen. Yipiie. Tisdag, inga planer hittills, men blir väl lite packning, och umgås med familjen ska jag också göra. Onsdag morgon bär det av till Sthlm för att spendera en natt hos faster Maria, innan jag på torsdag börjar min resa tillbaka mot Nya Zeeland.

Saknar Sverige redan. Dags nu att njuta av de sista dagarna. Believe me, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0