Sista helgen

Min semester börjar nu gå mot sitt slut och nu har har jag inte mer en ett par dagar kvar här hemma i Alybyn. Sedan bär det av till Stockholm för att hälsa på faster, och på torsdag är det dags för mig att påbörja den l å n g a resan tillbaka till Wellington.
Så om min helg: Lördagen stack jag, Lif o Jeremy ner till Sundsvall. Drakbåtsfestival var det ju, så mkt folk var det på stan. Började väl med att vi tre drog runt på stan en sväng, solen sken! Jag o Lif fick en gratis klippning av mästerfrisören Carro, inte alls dumt. Tackar man för!
Kvällen bjöd på party hemma hos Afrodita o Drilon i Nacksta, kanonkul vi hade! Synd att vi inte tog oss ut på stan, det hade säkerligen blivit bra. Mkt dansande hemma i vardagsrummet blev det dock. Rock on!
Tänkte inte berätta så mkt mer om det, utan lägger ut lite bilder istället.

Gud vad det var kul att träffa dig Dita, var ju evigheter sen
!





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


På söndag kväll blidde det grillning hemma i Albybyn, kanoners! Kul gäng blev det!
Måste vi ju lätt göra om en annan gång. Tänkte inte skriva så mkt här heller, men kolla in bilderna :-)




Kommentarer
Postat av: afrO_

du e så jävla underbar...det va så kul att träffa dej...hoppas att vi syns snart igen (L)



älskar dej

2008-08-11 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0